now or never

Nu.. nu ska jag bli duktig. på riktigt!
Har skrivit ännu en av tusen planeringar. Dock ska jag följa denna till punkt och pricka. Den gäller för denna helgen. Då ska jag bara sitta inne och plugga tills hjärnan blöder. Har så mycket att fixa nu, allt ska vara inlämnat senast tisdag för min del. Har delat upp allt och skrivit dead-lines och ska fan träna på min självdisciplin nu. Lär behövas inför framtiden. Planeringen är klar. Ska göra plugg-lista på spotify sen sparka igång. Har varit rätt okej duktig idag men ska fortsätta ikväll tills jag blir trött. Måste sova rätt tidigt ändå, har nationella i matte c imorgon på morgonen sen börjar mitt schema. Ska bli duktig säger jag ju..
plugghäst here i come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0