men ooooooh!

Ibland (rätt ofta) orkar jag fan inte med mig själv. Har sjukt mycket att fixa nu dessa sista veckorna i skolan, uppgifter som ska lämnas in & sen en massa annat. Men jag tar fan aldrig tag i saker. Hatar mig själv för det. Försöker göra 2 uppgifter idag som MÅSTE, MÅSTE, MÅSTE bli klara idag (redan sena för fan) men ändå håller jag på med annat. Mitt huvud vet fan inte vad självdisciplin är.
Allt annat funkar perfekt förutom dessa äckliga sista uppgifter. Studentklänningar och grejs har inhandlats, väntar på sista grejerna från Nelly. Jag har gått till doktorn efter 2 månaders panik och har börjat fixa sista grejerna till studenten och balen, typ detaljer och såna saker.
Skiter i, ska sitta hela natten om det så krävs, bara jag som satt mig själv i denna situationen.
Är heeelt kinkig idag känner jag, sovit dåligt, var och gav blod för första gången och blev övertrött av det. Skolan med mattelektion (bläää) och onödig engelska. Sen vänta jag på Ema när hon solade och det var så äckligt varmt så jag fick nästan värmeslag. Sen åkte jag buss 30 min till andra läkaren för vaccin, ont i båda armarna nu. Sen buss 45 minuter hem. Och nu plugg. BLÄÄ BLÄÄ BLÄÄ. Är bitter asså, hade hellre suttit på någon uteservering och softat....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0