kaffe-fest!

Woho nationella imorse gick käpprakt åt helvete. Bästa var ändå en uppgift där man skulle para ihop 4 linjer med 4 bokstäver. Tror ni att jag hade en aning hur man skulle göra? Jag ba..... jaja finns alltid magkänsla, gissade mig fram på vad som kändes bra HAHA. Orkar inte bry mig eller ens lägga ner energi. Jag har satt det som utökad kurs för jag läser ändå för många poäng. Tyvärr har jag slutat bry mig.. Finns många faktorer som har påverkat det men jag vet att om jag hade lagt ner tid hade jag fattat matte c men men.. Ångrar så mycket att jag tog bort min spanska i början av trean. Älskade språket men jag tänkte det skulle vara för svårt med både matte och spanska. Skulle prioriterat annorlunda. Men men.. Förhoppningsvis kan man ta upp det senare i livet på något sätt. För språk, det fixar jag alltid och jag älskar verkligen det.

Nu sitter jag och tänker på vad jag ska ha på mig på utgången ikväll.. NOT! Pluggar röven av mig. Har deadline nummer 1 idag kl. 18.00 och deadline nummer 12 kl.23.59 inatt. Så det är bara att jobba på. Religion och filosofi, det ena värre en det andra men det ska väl gå. Back to business nu. Drack precis upp världens godaste latte made by my hands, mums mums. Ska snart göra en is-latte. Kaffe gör mig glad (och pigg & smart) och helt plötsligt fick jag beroende av det igen. Har mina kaffe-perioder, djurigast under sommaren haha
pusshej!

kvittar vilket land och vilka kaffesorter som finns, min absoluta favorit är bosniskt kaffe. Dör för det. Dock har vi inget hemma för det är bara jag som dricker det och inte ofta. Förutom i Bosnien. OOOH så jävla gott är det. Får en liten tår i ögat när jag inser att denna sommaren inte kommer innebära 42 grader, cevape & bosanska kahva i Sarajevo för mig :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0