gotta make it work

Oh så skönt det var med lång sovmorgon idag! Har bara en lektion idag, runt tre. Så har verkligen sovit ut och ätit god frukost och ska alldeles strax börja fixa mig och allt det. Ska vara i stan halv tre för att hämta en grej sen har jag hemspråk sen hem igen. Fixa lite grejer inför imorgon och sen ska jag fika med älskade Natasa.

Igår hade jag arbetsintervju och har säkrat 6 veckor jobb i sommar! Så glad! Dock insåg jag att 2 dagar krockar med min London-resa så måste ringa och fixa det idag. Trodde först att jag bara skulle ha drygt 3 veckor men nu blir det sex veckor och några dagar extra. Känns helt underbart, ibland har man riktig tur!

Imorgon åker jag till Göteborg med SSU:arna där vi ska kampnja tillsammans med dom där uppe, inför omvalet på söndag. Kommer bli riktigt roligt! Sen har jag en fullspäckad helg som vanligt, tiden springer fram, hinner inte med något haha. Måste skriva 10000 olika planeringar idag så att jag inte blir förvirrad.
PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0