from one barbeque to another

Har haft världens 2 mysigaste dagar men mina 2 favoriter. Igår var vi hos Chang och åt middag, kolla film, spelade Wii och sov där. Imorse segade vi som vanligt, sen gick vi till min stuga inte så långt ifrån Chang och åt lite grillat med mina föräldrar. Sen ringde Emas föräldrar, dom grillade också. Så vi stack dit och frossade sönder. Godaste grillen gör hennes pappa, believe me. Där satt vi ett bra tag innan jag och Chang tog bussen in mot stan, skiljdes åt och åkte hem. Kom hem för en halvtimme sen typ, är övertrött just nu. Ska kolla lite serier på datan sen ska jag sova. Imorgon skulle jag egentligen till Trelleborg men jag måste plugga, blääää. Och så flög helgen förbi.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0