2 down - 8 to go

SÅ JA!
Rubriken antyder vad jag har gjort och vad jag har kvar utav arbete denna helgen. MYS!
Imorgon slår jag på stort och ska göra klart hela FEM uppgifter minsann. Fina grejer det. Sen resten delar jag upp det mellan söndag & måndag. AND THEN (trumvirvel) FUCK SKOLSTADEN!
Är övertrött.. märktes nog på meddelandet jag skickade till min lärare precis:
Se och häpna - 10 minuters marginal! High five!
Nu får vi hoppas att jorden inte går under imorgon så att mina underbara filosofiska
tankar kan förgylla din vardag.

Seriöst, vem skriver sånt till sin lärare haha. Och i ämnesraden skrev jag SISTA UPPGIFTEN!!
Nu ska jag kolla film och sen SOOOOVA.
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0