see ya when i see ya

Orkar verkligen inte blogga, samma skit som händer hela tiden. Skola - hem - plugga - sova - skola - hem - plugga - sova.. Ungefär så, en kaffe med tjejerna, lite promenader och lite annat slängs in här och var men inte mycket roligt händer i alla fall. Har valt högskola idag, känner jag mig själv rätt så kommer jag ändra mig lite innan 15 april men men.. Skulle egentligen till Kristianstad på lördag och kolla lite, kommer ju förmodligen plugga där men det får bli senare när jag är helt säker på mina val, vad ska jag annars göra där liksom..
Det var det, nu ska jag plugga (såklart) och tagga lite inför kommande konsert ;)
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0