just have to accept it

Vet inte var jag ska börja med allt.. Sitter hemma just nu, kunde inte gå till skolan idag. För mycket kaffe och för lite mat igår gjorde mig hyperaktiv, illamående och gav mig huvudvärk. Hade fullt upp igår, kom hem på kvällen och skulle varva ner lite. Hade haft ont i ryggen halva söndagen och hela dagen igår, trodde det berodde på att jag var spänd men igår under kvällen fattade jag att det handlade om något annat. Kunde inte sitta, stå eller ligga ner för jag hade så ont. Mamma fick massera mig med tigerbalsam flera gånger men det hjälpte inte. Jag försökte stretcha men det gjorde så ont att jag ibland tappade andan helt.

Vid halv 1 gick jag och la mig men kunde inte hitta en bekväm position, tittade på en film, mådde illa, kunde inte sova, läste en bok, la mig diagonalt i sängen, kunde ändå inte somna. Vet inte när jag somnade. Vaknade imorse, gråtandes av smärta och smsade tjejerna. Så ja.. det blir ingen skola idag, måste dit imorgon men om det förvärras under dagen får jag besöka doktorn imorgon .. Helt jävla opassande kom detta men men.. Jag får missbruka mitt tigerbalsam och hoppas att det försvinner under dagen. Just nu känns det helt okej men tror det kommer explodera snart :/

Har iaf vaknat och legat i sängen, rädd för smärtan (typiskt mig), men kände lukten av kaffe så gick upp efter 3 timmar med att glo i taket. Gjorde frukost och åt. Fikade med mig själv med kaffe & en semla och nu ska jag nog börja med allt jag har kvar inför FN-rollspelet på torsdag/fredag.

Jättekul liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0