it don't break even

Idag är en bra dag!
Det har jag bestämt i alla fall. Biljetter och hotell är bokade i London till sommaren - me loves (:
Sen fick jag ett mycket bra mail, tell you when it's official.
Och det var underbart väder idag och ca 80 dagar kvar till studenten. Kan inte bli bättre!

Lider dock av huvudvärk just nu när jag verkligen måste plugga för jag har prov imorgon. Har unnat mig en kopp kaffe och hoppas att huvudvärken ska försvinna. Kommer nog sitta upp länge ikväll men men, sånt man måste göra helt enkelt.
Har paus just nu haha och kollar massor av texter till tauteringar och även bilder, är sjuuuukt sugen! Kommer förmodligen bli en i augusti, en liten på foten, men ska se om jag hittar någon annan, lite större. Foten är platsen i alla fall, 98 % säkert.
Ja, det var väl det.
peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0