good news

Har två bra nyheter i want to share. Den ena är en lite större nyhet än den andra men båda är nämnvärda haha.

Det är exakt 9 dagar kvar till man ska söka in till högskolan och tro det eller inte men jag är 98 % säker på vad & var jag ska söka. Och såklart är det ändrat från förra gången då jag var 80 % säker. Men hör och häpna - mina val nu känns rätt i hjärtat, hjärnan och magen!
Förmodligen kommer det se ut såhär:
1. Kandidatprogram Personal- och arbetslivsfrågor - Lund
2. Kandidatprogram Beteendevetenskap - Lund
3. Lärarprogrammet  - Malmö
4. Studie- yrkesvägledareutbildningen - Malmö
5. Socionomprogrammet - Malmö
6. Socionomprogrammet - Helsingborg
7. Psykologprogrammet - Lund


Den andra goda nyheten är att jag ska få ansvara för vår champagnefrukost när vi tar studenten (: Kocken inom mig springer runt och är jätteglad HAHA. Ska bli roligt, typiskt mig att bli helt excited haha.
Frukosten kommer att hållas hos en tjej från klassen som bor i stan så att det blir nära till skolan och klassen kan förvänta sig något sånt här:
 

PUSSHEJ!


Kommentarer
Postat av: nathaly

wihihi längtar!!

2011-03-08 @ 21:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0