reaction

JA - jag vet att jag har en blogg, jag har massor med tid över och har massor med ämnen att skriva om men det blir helt enkelt inte några blogginlägg. deal with it.
Och nu börjar jag jobba konstant så inget roligt kommer hända då ändå. Och jag hatar verkligen denna sommaren känner jag nu. Full med ångestkänslor och inget Sarajevo.. Förmodligen kommer jag leva på socialen i framtiden för om jag ska få panikångestattacker inför varje jobb så bådar det inte gott inför framtiden.

HATAR mina reaktioner på nya, stora grejer. Har inte sovit en blund inatt och förmodar att det kommer vara så hela veckan. Sitter & psykar mig själv och gör mig rädd och nervös för ingenting. Nu till och med är jag helt orolig & vill bara gråta. VARFÖR???
Ska fan ta och uppsöka en läkare för detta håller inte... Mår skit och ska jobba idag från 9-13 sen från 17-21. Kaos i hjärnan.

Det var så förra gången jag jobbade också men sen fixade jag det utan problem, tyckte om jobbet till och med. Men varje kväll grät jag mig till sömns. Det är fan inte normalt. Nu måste jag försöka få in mig lite frukost så jag inte kommer som en zombie & hoppas att allt går superbra första dagen så att jag slipper ångest.

holla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0