nije ovo sto za dvoje, skloniste je ovo moje

Okej så utgången blev inte alls som planerat men kvällen var ändå bra! Stack hem till Josse som planerat där vi träffade lite folk, runt halv tolv rörde jag & Ema oss mot bussen för vi skulle möta upp Chang vid Tivoli. Eftersom Ema hade fetaste huvudvärken så stack hon hem och jag åkte för att träffa Chang. Kön var megalång, det regnade och jag kissade nästan på mig (haha) så nästan innan vi var inne gick vi istället. In snabbt på ett ställe så jag kunde gå på toa sen bestämde vi oss för att gå & äta. INGET var öppet. Kändes som att vi bodde i en byhåla. Katastrof var det. Så vi bestämde oss för att powerwalka till Mcdonalds uppe på Stattena.

Där blev vi mätta och belåtna och sen började färden ner mot stan igen för att ta sista nattbussen. Trodde fan inte att vi skulle hinna, då hade det blivit en lååååång promenad hem. Men vi hann!
På vägen snackade vi värsta deeptalk och på bussen äcklades vi av en kille som spydde ner halva bussen.
Sen åkte jag helt ensam med busschauffören ute på motorvägar och sånt och skrattade åt mitt dåliga lokalsinne eftersom jag inte hade en aning om var jag var. Men hem kom jag i alla fall. Slängde mig i sängen men sov skitdåligt för det är en jävla bastu i mitt rum. Det är relativt kallt ute idag så jag hoppas att rummet kyler ner sig.
OCH IMORGON TAR JAG STUDENTEN!
Helt ofattbart!
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0