my day

Äntligen har jag satt mig ner en stund för dagen!
Är redan övertrött och ska strax gå & jobba kväll och även hela dagen imorgon. Men det fixar sig.
Igår jobbade jag morgon, stack & luncha med Natasa och hennes syster. Softade i stan ett tag sen åkte jag till vår koloni. Där var jag ett litet tag gick hem, vilade lite, gick tillbaka till kolonin för att vattna haha. Pappa tvingar mig eftersom han ska åka bort nästa vecka. Sen imorse cyklade jag med Chang och Abeer till Väla. Vi dog en aning men samtidigt var det skönt. Kom hem och mötte Arnela (som ska till bosnien imorgon - inte alls avundsjuk, inte alls) vi softade lite här, jag lagade mat och fixade lite grejer. Sen stack hon och jag var tvungen att ta en snabb dusch - känner mig som en ny människa nu. Men dödligt trött. Ska fixa lite till sen bege mig. Never ending story liksom.
pussheeej

Först var jag med denna donnan plus Abeer


Sen denna snyggingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0