hur lång är kön till arbetsförmedlingen idag?

Ja.. då var studenten över.. Bittersweet as i said before. Men andra har mer ångest än mig.. Kan förstå det lite men ääh, allt måste ta slut, bara att se fram emot det som kommer nu.
Kan tänka mig att kön till arbetsförmedlingen är överlång idag men jag står inte i den som tur är. Har redan börjat förbereda mig inför jobben som jag har i sommar. Har ca 3 veckor ledigt sen är det bara jobb som gäller. Idag och imorgon måste jag plugga (sjukt i know) men har medecinsk delegering onsdag/torsdag. Och så måste jag maila en massa människor idag och fixa grejer så jag är inte sysslolös i alla fall. När jag har tid blir det flera bildbomber från studenten
gotta get going!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0