gotta keep things together

Hej hopp!
Här händer det grejer hela tiden, har fan inte hunnit softa hemma något alls, därför blidde det inget bloggande.
Hade balen för en vecka sen, oförglömlig kväll! Den helgen efter åkte vi på SSU-kurs sen under de senaste dagarna har jag fixat lite olika grejer här och där. Igår var jag & mina föräldrar i Småland för att fira min barndomskompis student. Riktigt roligt var det, kom hem sent och däckade. Tvingades upp ur min sköna säng och mina, som alltid, underbara drömmar. Storstädning stod på schemat. Jag och mami maxade hela huset och blev klara rätt fort. Sen åt jag och nu ska jag ta på mig för att bege mig till stan.. Har lite ärende att fixa. Och när min kära broder bestämmer sig för att ge mig kameran så blir det bildbomb deluxe från balen.
Än så länge kan ni njuta av två bilder av de få jag har (:
PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0