what's new

A lot of things going on - som vanligt alltså.
Slutade min ena del av det ena jobbet i fredags. Fick ett samtal imorse, tydligen jobbar jag denna veckan också fast på det andra jobbet. Men det hade blivit ett missförstånd men det löste sig, bara upp & jobba. Full fart framåt i några veckor nu. Två olika jobb som blandas men det fixar sig. Nästa vecka åker jag till London med min mamma, syster och moster! Kommer bli superkul. Idag åkte min pappa med sina kusiner uppåt i Sverige för dom ska på semester á la natur-resa haha. Så nu är det jag & min mamma som styr och ställer här (brukar vi ändå göra).

Mitt snitt till högskola/universitet har blivit högre apparently. Trodde det skulle bli 20,91 men det är olika för de utbildningarna jag har sökt.. Så till de två jag vill komma in mest på har det blivit 21,40 så nu har chanserna ökat men får reda på det preliminärt om drygt två veckor så i'll holla back.
Nu ska jag förbereda mig för sängen.. Upp tidigt imorgon, gotta make some money.

me and mom på min studentfest (ja bilder kommer när jag orkar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0