c.h.a.o.s

Fy helvete är det enda jag har att säga...
Jobbade 9 timmar idag, har så jävla ont i ryggen (inflammerad muskel), ont i mitt vänstra knä och i min högra höft. Jag kan inte sitta, stå eller ligga. Ska jobba 5 veckor framöver, kanske 6.. Jag pallar inte detta asså.. seriöst min kropp är som en 300-årings för dom 90-åringarna jag jobbar hos har inte såhär ont som jag har..
Ska alldeles strax gå & sova även om klockan är 7.. jag är halvdöd.. Har varit i London i 5 dagar, kom hem igår natt vid 2 och gick upp 6 imorse och gick till jobbet. Snacka om kaos just nu.
Dock hade jag underbarast i London, vilken stad! Riktigt härlig och shoppingen var to die for! Köpte överdrivet snygga skor. Bilder kommer snart.. typ nästa måndag som är min första lediga dag :(
pusshej
PS: JAG KOM IN PÅ LUNDS UNIVERSITET!!!! MITT FÖRSTAVAL OCH ALLT, DOCK ÄR DETTA BARA PRELIMINÄRT MEN ÄNDÅ :D PERSONAL- OCH ARBETSLIVSPROGRAMMET HETER DET JAG SKA PLUGGA (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0