what to do?

Lord have mercy on my soul! Det är allt jag har att säga, detta kan nog ha varit en av de värsta dagarna i mitt liv, överdriver inte.. Vetifan hur jag ska göra imorgon, gå och göra matte-provet som ändå är ett stämplat IG efter som jag inte har kunnat pluggaeller stanna hemma o bli frisk o få IG på provet .. Eftersom jag har laboration på naturkunskapen imorgon tror jag ändå att jag går till skolan.. Skitsamma..
Oke,j det är imorgon och så har jag möte på kvällen också - kommer DÖ! Skulle pluggat sönder denna helgen, men såklart ska jag bli sjuk asså fattar ni ångesten.. vetifan hur jag ska göra.. Hade hunnit med allt jag ska ha gjort till denna veckan om det inte hade varit för att jag har feber och cp-ont i kroppen.. Undrar om det är svinfluensan asså..?

Jaja ska inte tråka ut er mer ska se om jag kan få något gjort kring skolan, tror dock inte det :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0