we don´t need no education

Börjar få panik nu på riktigt. Det är 2 månader kvar tills man ska börja söka in till högskola/universitet och tror ni jag har någon jävla klarhet i mitt huvud om hur jag vill göra? HELL NO! Har massor med utbildningar som flyger runt i mitt huvud, som jag är intresserad av men är inte 100% säker på någon av dom :(
Samtidigt känner jag mig helt skoltrött men jag har som känt ingen tur så att satsa på ett jobb är dödsdömt för jag hittar inget :( För många tankar just nu.
Kan tilläggas att de utbildningar jag gillar mest ligger i Malmö men Lund är närmare, samtidigt är Malmö mysigt fast många säger skolan är dålig men Lund över fan överdrivet, det är nog en bra skola men allt känns så snobbigt.. OOOH helt förvirrad ju...
Utbildningarna jag har hittat än så länge, (alla är kandidatprogram):

Lund:
Socionomprogrammet
Beteendevetenskap
Personal och arbetslivsfrågor
Journalistik

Malmö:
Socinomprogrammet - verksamhetsutveckling
Freds - och konfliktvetenskap
Miljövetarprogrammet
Offentlig organisation och ledning

HJÄLP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0