we can make it work

Första skoldagen idag, hade två lektioner som tur var!
Hade sovit 2 timmar, missade bussen och fick snabba mig på isbanan där ute, fattar inte hur jag ska ta mig till skolan på onsdag. Hade matte c, lunch och engelska c. Fixade några grejer på skolan, gick ner till stan med Didi och skulle kolla något på hälsobutiken sen gick vi och fika på mitt favoritställe Viva! Snackade sönder hennes liv haha sen försökte vi fokusera på några positiva grejer fast det gick inte så bra haha. Åkte till ghettot med henne för jag skulle kolla skor, hittade inget!  Vi splittrade oss, hon gick hem och jag tog en runda på gamla området, kärlek asså! Missade bussen igen och fick sitta och vänta i 20 minuter och frysa ihjäl.
Kom hem och vilade, åt och snackade med lite folk. Nu ska jag ta tag i plugget, prov på buddhismen på onsdag, samt läsa ut en bok till på fredag och det är typ det enklaste jag har just nu.
Har massor med rester men får jobba undan lite i taget, kan inte uppfina fler timmar på dygnet - tyvärr!

Idag på engelskan, lyckas jag gömma min trötthet haha?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0