timbuktu - det luktar rök

ja pissar o du skiter de e samma sak o samma art
men allt på din tv säger att ja står för allt som e fel med
rättsystemet och fosterlandet
att jag snor dina kvinnor och får soc i handen
att jag rånar, våldtar, mördar och skär dig
ge mig en chans och jag störtar sverige

ärligt den värld ni lever i är för härlig
men dölj era budskap väl mina vänner
kanske nån tror ni är fina människor
ni gillar nog inte pizza o kebab
och gör Henke mål är han dock niggergrabb
jag är störd i hjärnan, hata du mig
gör det gärna din undergång börjar närma
du kanske aldrig fick tillräckligt med kärlek
så invandrarpack är äckligt förfärligt

ditt blod är rött, mitt med vill du se
några av dina har dött, man, mina med

Sverige är mitt med, vafan tror du
när jag kommer in i affären varför glor du?
vita, gula, bruna, svarta
vilken del är det du inte fattar

du borde dra för du drar ner stämningen
inte utlänningen men du med hämnningen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0