this is for my own sake

Just nu försöker jag sammanställa ett mail om ett jobb som jag har sökt innan (inom hemservice) men eftersom jag inte var 18 då så gick inte det. Jag har ringt kvinnan flera gånger men jag tror hon har bytt nummer så ska skicka ett mail. Problemet med mig är att jag blir nervös inför sådana här situationer, när jag skulle ringa tog det mig 3 veckor att sansa mig för att ringa så svarade hon inte ens. Jag har allmänt svårt att prata i telefon, det kvittar vem det är med. Folk som jag känner kan ringa mig och jag kan inte svara utan måste skicka sms. Och om jag svarar försöker jag avsluta samtalet så snabbt som möjligt, vet inte vad det är med mig..
Svarar riktigt sällan på hemtelefonen och nu när det är sånt här, när man ska be om något som ett jobb så får jag panik. Därför är det lite tur att jag ska skicka mail men hon kommer säkert ringa upp mig eller be mig ringa... Men jag måste bara se förbi min "fobi" för detta är ju för mitt eget bästa.

Wish me luck!


___________________________________________

Nu är det skickat! Det får bära eller brista


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0