still I’m dying with every step I take

oooh vilka drömmar jag hade inatt!
Tror jag är den enda som kan drömma såhär mycket, och komma ihåg allt! But i love it, tycker det är skitkul att vakna på morgonen och skratta åt allt sjukt man drömde. Inatt drömde jag att hela ligan skulle åka till Kosovo för Ema skulle gifta sig och så snackade folk albanska i min dröm och jag fattade allt -.- wtf liksom? Och såklart mer därtill men palla lägga ut alla detaljer haha
Vaknade runt 10, hade lätt somnat om men fick ångest när jag tänkte på hur mycket plugg vi har denna veckan. Prov i svenska på torsdag (litteraturhistoria) och prov i naturkunskap på typ halva boken på fredag! DÖR!
Sen har vi 2 feta inlämningar till måndag - projektrapporten och long essay på engelska på typ 7 sidor och jag behöver väl inte säga att jag inte har börjat på dom, normalt med mig ju -.-
Bara att ta tag i det helt enkelt!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0