so worth it

Okej min kropp är helt död just nu, mina ögonlock bara stängs hela tiden. Vi var ute igår och hade en jävligt bra kväll! Massor av drinkar och dans - riktigt kul! Dock var bussresan hem riktigt nasty för att vi skulle ut från Helsingborg och aldrig mer att jag sover utanför Helsingborg när jag varit ute, vilket folk alltså! Alla var stenpackade och kunde fan inte bete sig och det var skitjobbigt att sitta där en halvtimme.
Kom hem till mina kusiner i alla fall och däckade direkt men sov riktigt dåligt, sov på golvet haha sen så vakna vi skittidigt för vi skulle in i stan för att jobba i butiken till klockan 3, sen blev det fika, hem till kusinerna igen och här åt vi efterlängtad middag. Hela bussresan satt vi och snacka om kyckling haha inte lätt såhär dagen efter asså, sugen på allt!
Sen så skulle vi hjälpa min farbror med att packa några grejer till hans jobb så det blev ännu mer jobb där. Sen dog vi lite i soffan, gick upp på övervåningen och satte oss i den stora sängen, alla med varsin dator och det enda man hör från oss är när vi förlorar på tetris haha.

holla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0