såhär på kvällskvisten..

Skrattade precis sönder mig åt de 2 klippen från youtube ännu en gång! Sen såg jag en grupp på facebook: I remember 2010, like it was yesterday och typ trilla ner från sängen av skratt. Kanske borde sova eftersom jag skrattar åt torraste skämten men orkar inte ens gå & borsta tänderna. Helt död efter alla gäster vi hade idag och imorgon fortsätter det men sen blir jag utslängd från hemmet för dom ska sova över & vi har mycket mindre lägenhet än innan (vilket betyder, EMA RING MIG! Lovar ska inte utnyttja dig du får godis i gengäld och om du vill lagar jag middag åt oss)
Jaja sånt är livet. Skulle egentligen sammanställa mina nyårslöften men vet inte om någon ens bryr sig haha.

Kan inte fatta att vi bara har en vecka kvar av lovet :( har gått för snabbt och jag börjar känna stress redan nu. Nästa vecka ska spenderas med plugg .. Fattar ni eller, lov & jag ska plugga men det är helt enkelt ett måste dom har maxat de första veckorna efter lovet så vi alla måste djura även om vi är "lediga".
Ska sätta på någon film nu så jag somnar, god natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0