progress!

WOHO! Börjar må lite bättre nu, har sovit ut och drömt massor med drömmar, loves it! Drömde att jag var ensam hemma en sommar och bara tog det lugnt och hade det allmänt bra så skulle jag fixa en fetestor fest och mitt i alla förberedelser så cykla jag iväg till vår stuga och plockade massor med bär haha bara så random. Och så drömde jag att jag och en till blev jagade av polisen utanför skolan á la Bonnie & Clyde haha

Igår när jag skulle sova hade jag feber och frossa vilket är ett gott tecken för mig för det visar typ på att jag håller på att bli frisk. Vaknade flera gånger med djurigaste hostan men annars gick det bra. Nu har jag riktigt ont i halsen och är helt täppt i näsan och det värsta är att jag har så ont i kroppen. Måste förbereda mig typ en kvart om jag ska resa mig, heeelt svag :( precis som att jag har fött barn haha
Ska upp nu, äta och sen ska jag förmodligen plugga.. No rest asså..

pussheeej


plocka bär VS. bli jagad av polisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0