make it work

Har pluggat 3 timmar nu och börjar äntligen get a hold of things! Dock har jag lite kvar att skriva på min sammanfattning sen ska jag läsa, läsa, läsa. Tur att jag har en mamma som har examen i litteraturhistoria så kan fråga henne om jag inte fattar något och så har jag mina älskade delicatobollar som hjälper mig i kampen mot Cervantes och Rabelais haha.
Imorgon har jag två lektioner, sen blir det lika mycket plugg om inte mer.. På fredag väntar naturkunskapsprov och det är riiiktigt svårt! Har inte tyckt det innan men nu är det skitmycket man ska komma ihåg så har lite stress över det. Dock har jag ännu ett paket delicatobollar som väntar haha in case of!
I helgen ska jag skriva, skriva, skriva och skicka in det skitet jag har och sen - sen är det frihet på hög nivå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

omg bino!!! delicato bollar:O

2011-01-26 @ 19:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0