make a difference!

Fick precis ett facebook-meddelande av min syster som gjorde mig rörd till tårar!
Hon och hennes kompisar uppe i Norrköping har kommit på den briljanta idéen att samla in pengar till SOS Barnbyar i Sarajevo och de ska samla in pengarna genom att sälja vita armband med texten Make a difference. Armbanden kommer att kosta 20 kr och jag vet inte exakt hur dom ser ut, kanske kan skaffa fram en bild men om ni är intresserade så säg till innan fredag så kan hon ta med sig när hon kommer hit över helgen.
Skriv hur många ni vill ha & er mailadress så jag kan få tag på er, inget oseriöst nu!
Tänk på att det bara handlar om 20 spänn och det är inga pengar man slänger bort och aldrig vet var de hamnar. Det var just anledningen till att de valde SOS barnbyar och i Sarajevo, så kan de vara säkra på att pengarna kommer fram.

SO MAKE A DIFFERENCE!

Bild från SOS Barnbyar i Sarajevo
http://www.sos-barnbyar.se/Om-SOS-Barnbyar/Har-finns-vi/Europe/Bosnia-and-Herzegovina/Sarajevo/Pages/default.aspx




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0