like i want it

Är heeeelt död i kroppen efter dagens bravader, har sprungit runt på stan med Ema och så hade vi en spontan utgång igår som bidrog till att jag är helt slut! Sov som ett lamm inatt, kändes som jag kunde sova hela dagen men hade massor med saker att göra så vi fick gå ner till stan, städa lokalen, kolla rundor på stan, fota lite. Sen åkte vi åt varsitt håll och jag kände hur mina fötter var avdomnade efter allt spring. Nu väntar världens godaste mat på mig, har lagat currygryta med ris (typ den rätt som signifierar mig) och ska äntligen få lite mat i magen. Sen ska jag soooooofta hela kvällen, Mima kanske kommer förbi så det blir mysigt!
PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0