i am my worst enemy

Nu när jag har varit hemma dessa dagarna och inte gjort något speciellt har jag haft tid att tänka och kommit fram till en del grejer som jag verkligen måste ändra på. Har varit medveten om detta en lång tid men har helt enkelt skjutit det åt sidan. Det ska inte vara såhär egentligen därför ska det bli ändring.

För jag hatar att jag aldrig är tacksam för det jag har och att jag alltid begär så himla mycket utav folk.
Jag hatar att jag lider av sömnbrist för att jag måste analysera varje sekund av dagen och varje vokal & konsonant som kommit ut ur min eller din mun.
Jag släpper inte in någon på mitt liv och jag litar nästan inte på någon.
Jag är cynisk och kan aldrig släppa allt jag har i huvudet och bara leva..

Har alltid haft inställningen att jag gör allt detta för mitt eget bästa, för att skydda mig fast jag vet inte ens vad jag ska skydda mig mot. Jag stänger av helt enkelt vilket leder till förödande konsekvenser som  jag inte önskat mig.

I have to do this for me - I am changing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0