GOTT NYTT ÅR!

Inne på 2011 - det första jag gjorde när klockan slog 12 (förutom att gratta alla) var att skrika
FÖR VI SKA TA STUDENTEN!  Hell Yeah - this is our year (:
Vi hade en helt jävla underbar kväll, började med mat och så sen fortsatte det med great musik och såklart dans! Skrattade sönder åt hela släkten asså ni fattar inte hur maxade vi är, kan inte ta något seriöst. Sen kolla vi på urfattiga raketer :( ville vara i Helsingborg på 12-slaget - bästa fyrverkerierna.

Men men, jag hade en riktigt rolig kväll, kom i säng vid 5 HELT DÖD. Vaknade av att det luktade mat (som alltid haha) gick upp helt ont i ryggen och benen (som vanligt det med) åt frukost och skulle analysera kvällen med min maxade föräldrar. Asså det är komedi när dom ska börja kommentera folket, kan absolut inte säga något negativt om någon ska alltid hitta något positivt om alla så kommer jag och sågar alla haha, vi är bara speciella.

Nu måste jag gå och städa och diska för mina päron har lagat mat hela morgonen, man kan tro vi ska hålla ett bröllop men nej, bara gäster. Både idag & imorgon, först kusinerna från Nyvång/Danmark och imorgon från Trelleborg som kommer med en liten bebiiis, ååååh sötnos!
Ska köpa batterier idag till kameran så jag kan fota, helt tråkig blogg utan bilder.
PLUS igår dog kameran och jag lyckades ta EN bild :(
Ska se om de andra har så samlar jag ihop dem.

PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0