fuck!

Sitter i min säng mätt och belåten men har sån äcklig hosta, den bara kom igår från ingenstans :( blir lessen i ögat fan.. Hoppas den går över lika snabbt som den kom, behöver verkligen inte det nu. Måste ha all energi för vi har sååå mycket i skolan nu dessa veckorna. Har haft en helt okej dag men vill bara bädda ner mig i sängen och typ gråta en skvätt sen sova, vet inte varför men känner mig helt nere. Kan bero på att jag är överstressad plus börjar bli sjuk nu. Behöver någon som kan cheer me up!
Hade 2 tråkiga lektioner idag, gick ner på stan med tjejerna, sen gick jag och simmade med min kusin. Åkte hem och åt och nu ska jag börja med det dagliga plugget. Så tråkigt liv kan man ha ja.. 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0