feelin' so fly - like a G6

Fick ett ryck och städade garderoben fast det ända jag vill är att sova, sen tvättade jag mina sminkborstar och gjorde det fint i rummet. Vill bara ha en tändare så jag kan tända mina nya ljus men får köpa imorgon om jag inte glömmer igen! Har planerat att köpa en jävla tändare i typ 4 månader nu haha. Så kan det gå. Nu ska jag ta en dusch sen ska jag se någon film & somna till den..

Vill även tipsa om vår nystartade blogg - streetsofhbg.blogspot.com
Idén är att vi ska lägga upp outfits som vi har sett på stan, lite inspiration och tips om vad för snygga grejer det finns i Helsingborg och sånt mysigt. Bloggen är helt ny och ska fixas till och sånt men hoppas att den blir uppskattad! Och alla får mer än gärna skicka in sina outfits på [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0