even angels have their wicked schemes

Denna veckan är nog en av de viktigaste gällande skolväg då vi har viktiga inlämningar och prov men eftersom jag har ett jävligt "bra" immunförsvar så ligger jag här hemma med feber och symptom på svininfluensan, seriöst. Eftersom jag har varit sjuk men ändå gått i skolan trodde jag att jag skulle klara det idag också men hell no, reste mig och la mig lika snabbt igen - helt svimfärdig. Jag får göra mitt bästa med att plugga nu under denna veckan men hinner jag inte så hinner jag inte, sånt är livet. Kan inte stressa upp mig i onödan kommer inte hjälpa mig att bli frisk. Nu ska mina föräldrar åka til Malmö för att kolla på sängar så jag ska dö här hemma helt ensam men ska tvinga dom & köpa hela apoteket till mig för jag hatar detta! Kan inte ens ligga, sitta eller stå...

Såhär snygg känner jag mig just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0