*bang my head towards the wall*

ASSÅ får panik! Kan inte producera något vettigt alls, ska skriva en uppsats om Buddhismen, varför den är så lockande för oss västerlänningar och när jag gick till skolan idag så hade jag nästan hela uppsatsen i huvudet men att få den nedskriven är typ omöjlig. ÅÅÅÅÅÅÅÅH..
Tror nog inte jag har längtat till en helg så mycket som jag gör nu -.-
Och jag vill börja med alla mina roliga projekt jag har i huvudet men det går ej för skolan tar mitt liv, seriöst.
JAJA - hela natten ska spenderas vid datan "mysigt"
pussheeej

Åt helvete med dig ok! Ser ni mitt rufsiga hår där på sidan (svårt att missa)
så mycket har jag ryckt mig i håret åt detta skitet...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0