bad student!

Kan inte gå till skolan idag för att jag måste plugga - hur fucked up låter inte det. Jaja, det är min verklighet i alla fall. Skriver mina bosniska uppsatser sen ska jag se om jag hinner börja på religionen innan jag ska inom skolan för att lämna uppsatserna till min bosniska lärare (betyget sätts imorgon!)
När jag kommer hem blir det religion & projektrapport all day & all night. Sen tar jag helg! And that´s it.
Drömde om studenten inatt IGEN - asså jag har nog någon sjukdom som drömmer samma drömmar 100000 gånger. Men drömmen peppade mig så jag ska försöka återkomma till den så jag pluggar stenhårt nu dessa månaderna för att nå mitt dröm-snitt. Vågar inte räkna ut det i förväg än blir helt panikslagen bara jag tänker på det. Det sjuka är att jag har riktigt bra betyg men snittet blir inte så som jag vill ha det ändå, fattar inte. Satsar på något mellan 18,5 till 19,5!

holla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0