baby let´s do this

Fyfan så hemsk hosta jag ligger inne med, kommer inte ihåg sist jag hade såhär ont. Varje gång jag hostar vill jag bara gråta, plus så har jag jävligt ont i öronen och hör inte på det vänstra örat. Wtf liksom?

Ska in i duschen nu och se om jag  kan bli lite normal är heeelt seg, vill bara sova men måste ägna hela äckliga helgen åt att plugga :(
Min syster är även påväg från Norrköping så det ska bli mys även om jag ser ut som en pensionerad uteliggare (och mår som en oxå)

Förövrigt så fick jag precis reda på en mycket bra nyhet, nämligen att det ska hållas en riktigt maxad konsert i Helsingborg i mars. Det är Halid Beslic som ska komma (bosnisk artist) och fram tills idag var det oklart vem som skulle komma med honom. Ema hoppades att det INTE var Crvena Jabuka (som kom med honom förra året) och då fick jag damp och hoppades som fan att det var dom haha men rätt osannolikt att dom kommer tillsammans bara efter ett år. Istället blev det Tifa! Även han en bosnisk artist, som är riktigt bra. Var med i Bijelo Dugme ett tag och jag har faktiskt aldrig varit på hans konsert!  Var liten förra gången han var här så jag fick inte följa med haha. Ser verkligen fram emot denna konserten, även om det är drygt 2 månader dit haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0