as usual

Nu har alla gått till sina individuella val förutom moi för jag har inget, vilket är soft för då får jag sovmorgon på måndagar men fetehåla på tisdagar fram tills matten. Ska utnyttja tiden till att plugga och bara ta det lugnt. Mitt schema är skönaste för jag har max tre lektioner om dagen! Slutar halv fyra idag, sen ska jag hem & vara ensam hemma :( helt tråkigt ju. Det kommer bli att plugga hela dagen för har prov imorgon, dessa första veckorna är helt djuriga, massor av prov och inlämningar.. Vi får hoppas på att tiden går fort.
Till helgen kommer min syster som jag har saknat som fan! Måste även planera in en resa upp till Norrköping snart och en weekend i Göteborg med tjejerna! Satsar på en bra vår med massor av småresor, väntar bara tills det blir varmare!

Förra året i Stockholm!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0