will it last this time?

Lyckan är aldrig långvarig,
men varje gång den infinner sig går det inte att undkomma att ställa sig frågan, är det för evigt nu?
Jag önskar att jag bara hade kunnat stanna tiden nu, för att bara observera och njuta.
Alla pusselbitar faller på sin plats sakta men säkert och jag vill inte förhasta det, vill inte missa något.
Det var så längesen jag var lycklig, då jag kände att allt kommer att ordna sig.
Kommer inte ihåg sist då jag bara kunde vara, vara mig själv.
Alla småsaker är så betydelsefulla, jag vill att det ska vara såhär föralltid
Allt känns så glittrande, glatt och fritt runt om mig..
Men lyckan är aldrig långvarig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0