beautiful day

Fullspäckad dag idag, vaknade vid 11 och bestämde mig för att dra ner till butiken och hjälpa mina kusiner lite. Därefter gick jag och fika med mina tjejer, tog en runda i det fina vädret med Ajla och Diana och snackade om allt, älskar att bara gå runt och snacka en massa om allt. Sen ville Didi att vi skulle promenera hem istället för att ta bussen och det var riktigt skönt! Borde fan göras oftare, sålänge man har sällskap är det inte jobbigt alls. Vi snackade om ALLT.. och när vi hade skiljts kände jag mig så glad! Älskar verkligen personerna jag har runt om mig och hur vi funkar ihop! Kom hem vid 6 och åt, umgicks lite med föräldrarna och la in bilder på datan o sånt. Nu ska jag ta på mig mitt mjukisställ och gå 4 gårdar bort till min kusin för att spendera kvällen där. Lite melodifestival, lite mys, lite kortspel & mycket skratt! Imorgon blir det SSU-möte sen plugg med bästa Arnela.


Idag i butiken


Fika med tjaajooorna <3

Promenad i finaste staden!

Med Didi och sötaste Ajlica!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0