u glavi kaos, malo fali da poludim

Försöker lugna mig lite nu med musik på högsta volym, har en riktigt stressig dag framför mig så vill varva ner nu under morgonen (hur det ska gå till med house-musik vet jag inte haha)
Halv två har jag min enda lektion för dagen, slutar 20 i 3 och måste snabba mig hem, lämna grejerna, byta om och åka ner till stan. Efter stan ska jag hem igen, hämta grejer, fixa mig lite och sen vidare. Det planeras en feteutgång med tjejerna ikväll så det är massor med grejer att fixa men det löser sig på något sätt. Även om jag hatar stress och blir helt handlingsförlamad.. men med lite planering går allt att lösa!
Ska ta med kameran ikväll också, tune in tomorrow för lite smaskiga bilder haha
pusshej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0