that's life

Skolan idag, efter några få timmars sömn. Hade matte och engelska sen blev det fika med min älskling Didi. Vi pratade om massor av grejer, alltid lika skönt. Sen tog vi en promenad hemåt och väl hemma så tog jag det lugnt, borde egentligen plugga men pallar inte, har överdrivna kramper i magen fattar inte av vad. Hade det hela dagen igår, hela natten och hela dagen idag. Så jobbigt! Ska be mami massera min mage lite, se om det släpper. Nu sitter vi och skype:ar med våra grannar i Sarajevo, riktigt underbara människor! Too bad att ödet tog oss hit och dom stannade där tillsammans med all släkt. Vad ska man göra, livet är sådant...

Nej nu ska jag kolla vidare på Top Model och bara ta det lugnt, fullt upp dessa veckorna.. VILL HA LOV!
btw - bilderna från helgen kommer upp när jag orkar & kommer ihåg haha
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0