skola - stan - middag: usual

Ja, vad har hänt idag då? Nej inget speciellt men ändå rätt mycket så let me share!
Skolan först då såklart, hade två lektioner - filosofi & religion
Sen åt vi, hämtade grejerna i skåpet och promenerade ner till Söder. Där solade jag och Didi en halvtimme. Gillar verkligen inte solarium men började fan bli genomskinlig! Äckligaste vädret ever, gråaste månaden så jag kände för en tripp till solariöarna även om jag är fett rädd för hudcancer, tycker inte om värmen eller att det är så trångt men det får vara för denna gången, nu ska jag maxa med B.U.S istället (: grundade med solningen bara.
Därefter tog vi en runda på stan, jag, Ema och Didi.. Kollade rundor och hatade Helsingborgs utbud av kläder - BORING!

Så skulle vi egentligen ta bussen hemåt allihopa men på vägen mötte vi Nikolina så vi beslutade oss för att ta en fika för att fortsätta med lite till promenad på stan och sen hem! Kom hem och började med middagen, mmm paj.. Så åt jag och mami och nu ska jag plugga och lite sånt tråkigt.
Har fixat kameran så nu kommer inläggen bli lite roligare iaf.

Får bli en bild från middagen.
btw har startat en ny kategori som jag ska maxa med mat (tjockis ju)
eftersom jag älskar att hålla på i köket så varför inte liksom (:
1 paj med broccoli, svamp och paprika
1 paj med fetaost, kalkon och purjolök
till det: créme fraiche och det gröna är en ärtröra som faktiskt är gott haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0