not that easy

Håller på med mitt arbete som ska redovisas imorgon eftermiddag, började på det idag - tidsoptimist javisst! Är sjukt trött men måste avsluta detta först men det är sååå tråkigt. Ska hålla ett föredrag om könssjukdomar för klassen, vad gör man inte för betyg asså.. Sen måste jag duscha och fixa mitt rum. Imorgon blir en överdrivet stressig dag, samma sak på söndag. Kommer aldrig kunna vila ut..

Har även kollat lite resor till sommaren, Turkiet är fett dyrt i slutet av augusti och jag vill hellre till Barcelona, dock vill jag inte åka själv. Sen så ville min syster till London till hennes födelsedag i juli men alla hotell jag har kollat är skabbiga, wtf liksom.. Jaja.. först får jag fixa pengar sen resesällskap.. därefter löser det sig antagligen.
Ska fortsätta nu
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0