i spread love every day!

Denna fina måndag har spenderats i skolan och i tvättstugan - just great! Och nu ska jag ta mig an diskberget i köket. Fan vilken underbar dag som även är kombinerad med kramp i magen & migrän. Men sånt går också över, när jag är klar med allt sånt skit ska jag sätta mig ner och göra klart mitt engelska-projekt. Vissa dagar är man fan effektiv som få, kommer sova gott efter allt slit!

Idag var min faster här, saknat henne som fan! Och fick en överdrivet underbar sjal av henne. Som ni säkert vet har jag en obsession när det kommer till sjalar och denna hamnar på topp 5 listan!
DÖDLIG är den, såklart från Bosnien, var annars liksom? När jag har fixat batteri till kameran ska jag fota den och mina andra topp 5 - tro mig att fota alla hade varit lite överdrivet haha.
Jaja, gotta' get things done nu
pussheeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0