good days

Hade en riktigt bra dag igår, lite stressigt men det lönade sig i slutändan. Perfekt dag (utöver regnet) och en riktigt bra utgång på kvällen.  Det var riktigt kul och skönt att äntligen samla alla tjejer och köra all in! Vi hade det jävligt roligt fram tills en kille hällde öl på mig för att han var stenpackad. Fick utbrott på honom men han kunde inte ens säga förlåt så vi stack därifrån, förstörde verkligen mycket! Stack till Mcdonalds med Ema och så kom Ajla sen så följde vi henne hem i stan, så blev vi hämtade och körda hem, snackade lite sen däcka vi. Det var helt varmt i rummet, kunde inte alls sova bra och skulle upp & jobba idag. Kom till butiken och softade till tre sen åkte jag och min kusin hem, åt mat och nu kollar vi lite tv..
Dock ska jag gå & lägga mig snart är skittrött.
Senare ska vi till min andra kusin och köra på filmkväll och bara ta det lugnt.

Tog massor med bilder igår kväll men såklart glömde jag kameran i Dianas väska så ni får ha tålamod.

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0