fuck this!

ASSÅ VAFAN!
Vad är det med min kropp.. Mår skit just nu, det bara kom helt plöstligt. Mår riktigt illa och har kramper i magen och känner mig helt yr. VARFÖR JUST NU?????????
Jag har inte tid med sånt här.. funderar just nu på om jag ska åka in till akuten för jag har sjukt ont.. men börjar direkt tänka på att jag måste befinna mig i skolan imorgon, kan inte missa något, har för mycket att göra..
Detta är sjukt.
Var på möte innan idag, Arnela hämtade dig, vi åkte hem till mig plugga och snacka och nu när jag ska fortsätta plugget kommer detta och förstör allt. Fucking förstör allt, allt, allt ... ibland får jag damp på att jag aldrig kan leva normalt, alltid något problem med kroppen speciellt med magen och läkarna kan inte göra något.. fuck this!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0