decisions...

Nu kommer jag igen med mitt klagande över högskola och universitet men det är något som jag har i huvudet hela tiden, kan inte sluta tänka på vad jag ska välja.. Känner verkligen stress och panik över detta valet för jag vill vara 100 % säker men är typ 5 % säker haha och så ändrar jag mig varje vecka..

Just nu är jag inne på detta:
1. Socinomprogrammet inriktning verksamhetsutveckling - Malmö ev. Helsingborg
2. Personal- och arbetslivsfrågor - Lund
3. Beteendevetenskap - Lund
4. Freds- och konfliktvetenskap - Lund
5. Statsvetenskap - Lund


Tidigare var det:
1. Offentlig organisatiom och ledning - Malmö
2. Personal- och arbetslivsfrågor - Lund
3. Beteendevetenskap - Lund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0