couldn't be better!

Nu börjar denna underbara helgen ta slut, såklart hade det varit ännu bättre om det inte regnade och jag inte behövde gå till skolan imorgon men man ska inte klaga. Fredags var great, lördag riktigt soft och söndagen en vanlig söndag helt enkelt. Fick sova ut ordentligt idag, powerwalkade och softade och nu har jag städat mitt rum. Reaktionen var OMG jag kan se mitt skrivbord igen och OMG jag har ett golv utav parkett och inte kläder -äntligen! Har knappt varit hemma under dagarna så fixade det idag och kan andas ut (hatar oreda).

Hyra, du missade mitt rum ostädat!

Nu ska jag duscha, smörja in mig, fixa naglarna och allt det sen blir det att plugga (något jag kunde ha gjort mer av i helgen) men men, man kan inte ha allt.
Idag/inatt kommer min bror hem från Sälen för några dagar, han säsongsjobbar där nu under vintern. Sen fick jag reda på att min kära syster kommer när dom har sportlov uppe i Norrköping för att stanna hela veckan så i'm happy now! Och igår fick jag reda på ännu en underbar nyhet som jag delar med mig lite längre fram :D

love life!

pussheeeeej!


Kommentarer
Postat av: hyyyyyra.

FAAAN, hahaha. men du. kan du städa mitt också?

2011-02-07 @ 14:31:52
URL: http://hta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0