been up to all kind of things..

Kände att det var på tiden att jag skrev lite i min kära blogg, speciellt nu när jag inte har motivation att plugga så är detta mycket roligare. Sitter på stadsbiblioteket och försöker plugga, det är såå tyst här men jag har ändå ingen motivation. Det mest ironiska är nog att jag  måste ta ledigt från skolan för att kunna sitta & plugga.. hur går det ens ihop? Men men.. Ska skriva klart min projektrapport, har bara en sida kvar. Sen ska jag ta mig an några andra små-projekt jag har i skolan. Skriva klart några redovisningar och såna småuppgifter. Halv 4 slutar min älskade Chang och vi ska ta en välbehövlig fika och en runda på stan.
Just nu vill jag bara hem och sova, kom hit halv tio imorse. Var här med Ema och pluggade, sen gick vi och åt lunch och nu är jag all alone. Konstigt nog blir jag inte inspirerad av alla runt omkring mig som sitter o pluggar, jag är för trött..
Och så har jag jävligt ont i ryggen.. Hmm, finns det något mer att klaga över haha..
Nej, nu ska jag avsluta detta skitet jag jobbar med.
pusshej!

Fika med den här snyggingen sen,
här är vi på min födelsedag - inte alls waisted haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0